Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 12:49 - Калина
Автор: marteniza Категория: Изкуство   
Прочетен: 1378 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.06.2010 12:55


ПОЕТИЧЕН КОНЦЕРТ В ПОМОЩ НА КАЛИНА КОВАЧЕВА

На 22 юни 2010 г. от 18.00 часа, в зала 10 на НДК, ще се състои БЛАГОТВОРИТЕЛЕН ПОЕТИЧЕН КОНЦЕРТ в помощ на поетесата КАЛИНА КОВАЧЕВА. Ще участват известни и млади поети и музиканти. Драги приятели, Калина е тежко болна. Нека помогнем!

БАНКОВА СМЕТКА ЗА КАЛИНА КОВАЧЕВА: БАНКА “ДСК”; IBAN: BG11STSA93000017949645; BIC: STSABGSF; ВЛАДИМИР ГЕОРГИЕВ

Няколко нейни стихотворения:

Вие казвате - лични!
Е, добре, но нали
лично аз ви обичам,
лично мен ме боли,
щом танцувате леко
и модерно - във такт,
щом за гений е сметнат
гениален глупак,
щом воюват на север
и стачкуват на юг
(както моите нерви
все воюват - напук),
нали в мене се цели
бързоходният рак
и сто пъти дневно
ме пробожда инфаркт...
Този свят беше други
в моя сън за света
и сега ми е трудно
да го сторя мечта.
Този свят ми е личен.
Не спорете със мен.
Безрезервно отричам
всеки ваш аргумент.
Има някой засегнат?
Може.
      Звънка капчук.
А в земята ще легна
лично аз.
А не друг.



По средата на деня, неочаквано
плисна дъжд. След това плисна мрак.
Вход случаен - от бетон. Кална улица.
Никой. Пустош. И вода.
Сякаш чумаво.
И си спомних: моя враг, унизен от мен.
Любовта си спомних пак с поглед подкосен.
И лъжата ми с рога - как върви напред.
И не зная как, кога - калпав словоред.
Моя син си спомних аз - в смачкан панталон.
Катя - в полунощен час - от един балкон.
И една война - къде? - вътре-вън от нас.
И за мене отреден, но пропуснат час.
И си спомних: ще умра някой ден след ден.
С никого не бях добра. Удря дъжд свещен.
Но си спомням весел спомен: жива съм, нали?

Само този дъжд бездомен нека превали.


Ако инфаркт ме прободе,
ще си отида с много заеми.
Чист смях за моето дете. Перде за малката ни стая.
За майка ми - копринен шал. За татко ми - стихотворение.
За любовта - недораздяла. За Катя - обич и от мене.
За стиховете - ред и строй - сред безпорядъка им пеши.
За много свои (и не свои) - скандал от новата ми грешка.
За тази светеща земя - цветя, от мене непосяти.
За всички други - доброта. И "Добър ден" - за непознатия.
Ако инфаркт ме прободе - ще си отида, пълна с заеми.
Дори и към самата мен -
живот достоен,
неразкаян.



Тагове:   Калина,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marteniza
Категория: История
Прочетен: 981769
Постинги: 206
Коментари: 603
Гласове: 1031
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031