харизматична и крехка номадеса
без помада - дух-принцеса
цитирайбез помада - дух-принцеса
Долу помадата!
Мнението на средновековния монах Хуго де Сан Виктор (цитиран от своя страна в записките с размисли за емигрантските странствания на Едуард Саид):
За Сан Виктор индивидът, който се чувства най-удобно в собствената си страна, е “нежен начинаещ”.
Личности, които се чувстват добре навсякъде са малко по-интересни и сложни, но само същество, което се чувства в изгнание навсякъде, включително в собствения си дом, може да се нарече съвършен човек...
Аз още съм от несъвършените - чувствам се добре навсякъде.
Всъщност никога не съм искала да бъда номадеса /:)))))))/. Но случи се така, че имало едно време...
цитирайМнението на средновековния монах Хуго де Сан Виктор (цитиран от своя страна в записките с размисли за емигрантските странствания на Едуард Саид):
За Сан Виктор индивидът, който се чувства най-удобно в собствената си страна, е “нежен начинаещ”.
Личности, които се чувстват добре навсякъде са малко по-интересни и сложни, но само същество, което се чувства в изгнание навсякъде, включително в собствения си дом, може да се нарече съвършен човек...
Аз още съм от несъвършените - чувствам се добре навсякъде.
Всъщност никога не съм искала да бъда номадеса /:)))))))/. Но случи се така, че имало едно време...
несъвършените
")))))))
цитирай")))))))
viva :)
И вива всички с неизпопадали ъъъ пломби. :)
Ето нещо от sever: :)))))))))))))))))))))))
Кой разбрал разбрал, че иде реч за Непреднамерения прочит /evrazol/ на писанието без оглед на Авторовия авторитет или липсата на такъв. /донейде като в онова на Гьоте „аз те обичам, но теб какво те интересува” – това за човечеството в глобален план и прочит на написанките му/. Всичко тук е толкова иносказателно за отявления ми оптимизъм и обзелата ме виталност /точно както си го поръчах/, че да си го нося с мен не върви – после ще има давност. А и противоречи на спонтанната Откровеност, която се ражда на мига. /И макар, че както казва shelter "Откровението е Непроизносимо!" ще акордирам присъствието му наяве и то сега./
Но първо... Споделете, моля, защо така песимистично сте настроени напоследък?
Аз знам – eстествено - поради осведоменост!, но все пак да четеш преднамерено или не, не е като изобщо да не четеш все едно как.
Та, като чета непреднамерено, въпреки автора, често от висша невъзмутимост се хвърлям в безмълвна празнота, а понякога ни в клин, ни в ръкав, четейки ми изплуват неща като факта, че птиците имат мигли, но нямат много други неща – така и с преднамерения прочит – ако го практикуваш намираш грешката, трънчето в петата, буксуса, но не вдяваш какво иде да рече някое авторово междуредие, - метие, - изъм, - ория.
Чакай да дам пример... ах, да, чета, че... нали птиците са произлезли от влечугите... но това, че имат опашки означава ли автоматично, че имат и чакри?
От там ели е опасно да четеш непреднамерено? – дет ис дъ куесчън? Форгетнала съм очевидно автора и се усещам опиянена от присъствието си в текста когато изведнъж се изчувствам като на Конгрес на Ъпсурдистите, което ни води към Първи принцип на четенето: Никога не четете преднамерено, защото може да се намерите още по-навътре.
И какво стана... загубих нишката, би ли ми я подал?
Не мога да кажа дали чета преднамерено или не... на самия автор, защото ще го ограбя – той трябва да си го усети сам.
Мога да чета някой напълно непреднамерено само в две състояния – когато напълно му вярвам /като в твоя случай/ или само ако открия достатъчната симетрия помежду ни... и малко магия, и още няколко неизвестни никому съставки на Съвършената хармония, макар че... съвършена е само мисълта за съвършената хармония.
Еее... знаеш, че човек не тръгва за Хималаите ако не познава древните пътеки, а и бързите пътища не водят за никъде, дори и да стигат до Тиволи.
Чудя се какъв е смисълът на драматизма в телесните усещания или екстазът на виденията, когато силуетите им са толкова крехки?
Освен това почти винаги когато чета непреднамерено искам кротко и разумно обяснение за тази многопътна експанзия в Мъглата на Думите.
Повечето творения са глупости за вола и за телето, но ако открия сред тях някоя крава бих пила с наслада млякото на думите, които раждат емоционална топлота.
Сега докато разсъждавам с теб пишейки, /не търси посока в мен - планирането на посока ми е толкова неприсъщо, колкото и Пътя вкаран в посока ми е непривичен/ се сещам за още две планини с думи и цяла равнина с бездумост зад тях.
Остави ги думите, те свършват своята работа в един момент и се появяват хората... думите могат всичко, хората уви, не.
Някои хора са в състояние с демагогията на думите да превърнат и Звездите в кошмар на Еволюцията.
цитирайИ вива всички с неизпопадали ъъъ пломби. :)
Ето нещо от sever: :)))))))))))))))))))))))
Кой разбрал разбрал, че иде реч за Непреднамерения прочит /evrazol/ на писанието без оглед на Авторовия авторитет или липсата на такъв. /донейде като в онова на Гьоте „аз те обичам, но теб какво те интересува” – това за човечеството в глобален план и прочит на написанките му/. Всичко тук е толкова иносказателно за отявления ми оптимизъм и обзелата ме виталност /точно както си го поръчах/, че да си го нося с мен не върви – после ще има давност. А и противоречи на спонтанната Откровеност, която се ражда на мига. /И макар, че както казва shelter "Откровението е Непроизносимо!" ще акордирам присъствието му наяве и то сега./
Но първо... Споделете, моля, защо така песимистично сте настроени напоследък?
Аз знам – eстествено - поради осведоменост!, но все пак да четеш преднамерено или не, не е като изобщо да не четеш все едно как.
Та, като чета непреднамерено, въпреки автора, често от висша невъзмутимост се хвърлям в безмълвна празнота, а понякога ни в клин, ни в ръкав, четейки ми изплуват неща като факта, че птиците имат мигли, но нямат много други неща – така и с преднамерения прочит – ако го практикуваш намираш грешката, трънчето в петата, буксуса, но не вдяваш какво иде да рече някое авторово междуредие, - метие, - изъм, - ория.
Чакай да дам пример... ах, да, чета, че... нали птиците са произлезли от влечугите... но това, че имат опашки означава ли автоматично, че имат и чакри?
От там ели е опасно да четеш непреднамерено? – дет ис дъ куесчън? Форгетнала съм очевидно автора и се усещам опиянена от присъствието си в текста когато изведнъж се изчувствам като на Конгрес на Ъпсурдистите, което ни води към Първи принцип на четенето: Никога не четете преднамерено, защото може да се намерите още по-навътре.
И какво стана... загубих нишката, би ли ми я подал?
Не мога да кажа дали чета преднамерено или не... на самия автор, защото ще го ограбя – той трябва да си го усети сам.
Мога да чета някой напълно непреднамерено само в две състояния – когато напълно му вярвам /като в твоя случай/ или само ако открия достатъчната симетрия помежду ни... и малко магия, и още няколко неизвестни никому съставки на Съвършената хармония, макар че... съвършена е само мисълта за съвършената хармония.
Еее... знаеш, че човек не тръгва за Хималаите ако не познава древните пътеки, а и бързите пътища не водят за никъде, дори и да стигат до Тиволи.
Чудя се какъв е смисълът на драматизма в телесните усещания или екстазът на виденията, когато силуетите им са толкова крехки?
Освен това почти винаги когато чета непреднамерено искам кротко и разумно обяснение за тази многопътна експанзия в Мъглата на Думите.
Повечето творения са глупости за вола и за телето, но ако открия сред тях някоя крава бих пила с наслада млякото на думите, които раждат емоционална топлота.
Сега докато разсъждавам с теб пишейки, /не търси посока в мен - планирането на посока ми е толкова неприсъщо, колкото и Пътя вкаран в посока ми е непривичен/ се сещам за още две планини с думи и цяла равнина с бездумост зад тях.
Остави ги думите, те свършват своята работа в един момент и се появяват хората... думите могат всичко, хората уви, не.
Някои хора са в състояние с демагогията на думите да превърнат и Звездите в кошмар на Еволюцията.
Търсене
Блогрол
1. Литернет
2. Литклуб. ПреходЪТ
3. За мен
4. Слово
5. Контекст
6. Глоси
7. Yesterday
8. Mi querida Frida
9. Капка
10. Иван Динков
11. Борис Христов
12. "7 в 1" /a sip of Биляна, Миглена, Блага, Елисавета, Дора, че даже и Вирджиния и Юлия/ :)))
13. T. С. Елиът
14. Е. Чоран
15. Aн
16. Б. Пастернак
17. И малко старомодно, но от сърце - Die Deutsche Romantik !!! /:)))/
18. Mis lecturas favoritas Am Lat - уф, толкова са много, поне 7. Няма място за всички. :( Затова - срам не срам, баба Wiki
19. Ч. Буковски
20. Висоцки
21. Pages
22. Приятно място - Й. Б.
23. Приятели: www.public-republic.com
24. Дъглас Къркланд
25. Ани Лейбовиц
26. Силвия Плат
27. Чоран 2
28. Приятно място 2
2. Литклуб. ПреходЪТ
3. За мен
4. Слово
5. Контекст
6. Глоси
7. Yesterday
8. Mi querida Frida
9. Капка
10. Иван Динков
11. Борис Христов
12. "7 в 1" /a sip of Биляна, Миглена, Блага, Елисавета, Дора, че даже и Вирджиния и Юлия/ :)))
13. T. С. Елиът
14. Е. Чоран
15. Aн
16. Б. Пастернак
17. И малко старомодно, но от сърце - Die Deutsche Romantik !!! /:)))/
18. Mis lecturas favoritas Am Lat - уф, толкова са много, поне 7. Няма място за всички. :( Затова - срам не срам, баба Wiki
19. Ч. Буковски
20. Висоцки
21. Pages
22. Приятно място - Й. Б.
23. Приятели: www.public-republic.com
24. Дъглас Къркланд
25. Ани Лейбовиц
26. Силвия Плат
27. Чоран 2
28. Приятно място 2