Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2008 08:42 - Because You're Worth It
Автор: marteniza Категория: Изкуство   
Прочетен: 9802 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 23.10.2008 08:43


image
/Илюстрация на корицата - Ивайло Петров/


Представяне - на 5.11. сряда, 18.30 в зала "Мати" в НДК.

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :)
23.10.2008 09:45
Картината е супер! За съдържанието чакам да науча повече, но отсега предвкусвам удоволствието.

Успешна премиера на Люси между много приятели и четящи хора!
цитирай
2. marteniza - На добър час
23.10.2008 19:24
На добър час и на теб на 1-и ноември, събота,
от 17 и 30 часа, в град Стара Загора, галерия Осем - ул "Хаджи Димитър Асенов" номер 119, срещу комплекс "Форум".
Чакам премиерата в София.
:)
цитирай
3. martiniki - ох
23.10.2008 21:19
ако знаеш как ме втриса, не само от грипа, който ме е размятал от седмица и явно се явява чистилището, което трябва да премина, за да не е прекалена радостта ми

благодаря ти, добра ми мартеница!(( за здраве и срещу уроки ;))
цитирай
4. eien - Какви приятни събития около Вас..
24.10.2008 05:49
Завиждам Ви!
цитирай
5. анонимен - Люси зс Марта
24.10.2008 08:00
Успех! Жалко, че не мога да бъда на представянето в Стара Загора, но ако ти можеш да дойдеш в София на 5.10. ,ще бъде чудесно!
Чакам с нетърпение да разгърна книгата ти...
цитирай
6. marteniza - За Ейен
24.10.2008 10:52
О, тук е много гот! Не знам за Токио, но за мен събитията от типа, който ме интересува, в СФ са в пъти повече, отколкото бяха в Каракас, или Претория. /Последната си е литературна провицния в сравнение с недалечния й Джобург./ А тук...Например, вървиш си из Борисовата градина, а някъде вдясно някой пее качествени стихове от сцената. И това посред лято, когато уж нямало културен живот...
Шегувам се май, но ти все пак гледай да прескочиш. Особено през есента, зимата, или пролетта, когато има театрален сезон.
/Ейен, не съм забравила, чакам го./ :)
цитирай
7. marteniza - За Мартиники
24.10.2008 11:06
Хей, току що изхлузих крилатите пантофки, с които се разхождах из един подарен свят. Там имаше небета по Рене Маргит и такива, които подслушваха с нежни уши никненето на кокичетата, изгревите безгрижно хвърляха монетата на слънцето в облакови фонтани, за да се върнат отново и отново горе и да скачат с бънджи; разхождах се там, където хаймануваха мисли, изгубени в прегръдките на пясъчни градини, развяваха пъстри поли героини на Маркес с маймунски темперамент, зелени страхове и раирани тигри в очите, където се рееха летливи платноходи, където смъртните играеха на "сляпа баба" с Оня и с Оная, а кестените нападаха достолепните минувачи; където югът бе притегляне, а питието - облачен извлек, където щраусови птици, риби и хора кръстосваха сезоните, а водата нямаше белези от рани, защото не спираше, а вървеше.
Ми, не знам как да ти благодаря за това духовно пътешествие.
Искам още!
цитирай
8. marteniza - За Люси
24.10.2008 11:07
Люси, книжката на Марта с посвещение за теб е на масата ми. Предвкусвай насладата! До пети!
цитирай
9. eien - Пътува, мартеница, пътува
24.10.2008 13:56
И дано не се загуби, че нямам представа къде сложих копието. Ще се наложи щателно преобръщане на цялата къща, за да го намеря. Дано ми се спести! Вярвам в Българските пощи! Моля Ви, сигнализирайте, за да не го мисля. Поздрави!
цитирай
10. marteniza - :)
24.10.2008 14:05
И аз вярвам. Дори по соц време ми се губеха само някои от колетите.:( /Обикновено на митницата :)/. Но писмата винаги пристигаха. Ще се обадя непременно.
цитирай
11. martiniki - М., толкова ми е приятно, че ти се е сторила вълшебна разходката!
25.10.2008 12:59
може би не го прочетох вчера, за да ме усмихне днес в тази намусена, дъждовна събота -( мисля си последните две-три седмици, че хубавото време също е решило да си почива когато са почивните дни :)

значи се връзва със заглавието, м - усещането за друго място - за място откъдето идва поезията ?

аз ти благодаря повече! ;Р
цитирай
12. martiniki - Люси,
25.10.2008 13:03
благодаря за поканата! Няма да мога да се озова в София на пети ноември, но съм убедена, че много ценители на литературата ще бъдат с теб!
цитирай
13. marteniza - martiniki - Странно
26.10.2008 11:39
Странно. Тук съботата беше тиха и пълна със светла тъга....
Заглавието - "другото място", "отвъдните думи" - да! И все пак, има една категория комично, която е свързана с конкретиката на единичното и ми беше мило да й надуша отрицателния резус фактор в някои намигвания. :)
Днес ще работя /:)/ върху Червилото на Пегас-а. :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
14. martiniki - аз съм си с отрицателен
26.10.2008 15:22
резус фактор! как ме надуши! ;))))

намигването си ми е станало втора природа, не се усещам вече като го правя

Дано ти се стори добро на цвят и вкус, крила и копита ;)))
цитирай
15. marteniza - Трапезата си е като за Бъдни вечер ...
04.11.2008 10:59

Трапезата си е като за Бъдни вечер /не приемам Пегас за месен продукт/.
Та значи, консистенцията е много нежна, като крем. Напълно подходяща за ядене без захар. Седемте ястия са от сортове с високи вкусови качества. Тук-таме се усеща подритваща горчилка, само за да изостри щението на небцето, но всъщност са застъпени горчивото, лютото, киселото, соленото и сладкото, както и техните комбинации - блюда пододобаващи за изискани, или лакоми /като мен/ и разглезени консуматори.
Благодаря за угощението, отрицателна!
цитирай
16. martiniki - ето, че
12.11.2008 17:56
днес вече намерих този кулинарен отзив...
"като за Бъдни вечер" е един прекрасен комплимент

и на себе си пожелавам вечер на трапезата -добри книги за ястия и нищо друго :))
цитирай
17. marteniza - Кулинарен отзив
12.11.2008 19:32
Вярно, че е бая старчък тоя отзив кулинарен. Друго съм намислила да напиша за вас, ала още не е увряла манджата в котлето. Много ми е нанагорно тия дни, пък и нещо се сетих за не чак толкова пошлата реклама на ризите Monte Cristo - "Distancia y categoriа". :)
А за ястията и трапезата...не бих се отказала от компанията на семейството си и Старите Приятели.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marteniza
Категория: История
Прочетен: 986590
Постинги: 206
Коментари: 603
Гласове: 1031
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930